Ofis Taşımacılığı

Ofis Taşımacılığı
Çalışma ekonomisinin gelişmiş olduğu büyük şehirlerde bütün semtlerde iş yerleri yer almaktadır. Günün belli saatlerinde inler üretime dahil olarak tüketiciler için gereken çıktıları sağlamak için ofislerde çalışmaktadır. Kurumsal olan bu çalışma alanları zaman zaman farklı nedenlere bağlı olarak yer değişiklikleri yaşamak durumunda kalmaktadır. Bu noktada taşımacılık yapacak olan firmaların dikkatle seçilmesi gerekmektedir. Ofis taşımacılığı olarak isimlendirilen işlem süreçlerinin profesyonel ekip tarafından yürütülmesi çok önemlidir.


İşletme sahipleri için önemli bir taşımacılık türü olan ve bakıldığında içerisinde elektronik cihaz, demirbaş, klasör ve evrakların bulunduğu ofislerin taşınma sırasında korunması gerekmektedir. Bu açıdan nakliye ekibinin büyük bir özveri ve dikkatle taşımacılık işini gerçekleştirmesi gerekmektedir.


Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Nasıl Gerçekleştirilmelidir?

  • Gelişen sektör haline gelen kurumsal nakliyat ofis taşımacılığı alanına profesyonelce yapılmalıdır.
  • Taşımacılık gerçekleştiren firmaların;
  • Deneyimli ve uzman kadrosu,
  • Teknolojik ekipmanı,
  • Her duruma karşı tedbir gerektiren iletişim ağı,
  • Geniş araç filosu,
  • Sevkiyat, taşıma işlemlerinin profesyonelce yapılması için ciddi bir tecrübesi,


Kaliteli ve yüksek hizmet anlayışının olması gerekmektedir.
Bunu yanında taşınacak olan eşyaların planlanması, hazırlanarak sökülmesi, paketlenerek taşınması ve yerleştirilmesi de önemli hususlar arasında yer almaktadır. Bu süreci en iyi şekilde yürüten firmaların tercih edilmesi son derece önemlidir.
Ofis Taşımacılığında Firma Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?
Şehir içi ya da şehir dışı ofis taşımacılığı gerçekleştirilirken nakliye hizmeti sunan firmaların çalışma şekilleri büyük önem taşımaktadır. Ofis taşıma işlemini gerçekleştirecek olan firmada bulunması gereken bazı nitelikler vardır. Bunlar;

  • Uzman kadro,
  • Her türlü doküman ve elektronik cihazın paketlenmesi,
  • Kaliteli ambalajlama tekniklerinin kullanılması,
  • Kırılması muhtemel cihazların özel yöntemlerle korumaya alınması,
  • Her türlü raf, makine ve ürün taşıma süreci öncesinde keşif yapılması şekilde belirtilmektedir.

Ofis taşımacılığında eşyaların çokluğu, büyüklüğü, şekli ve taşıma yerlerine bakılarak fiyat bilgisi çıkarılmaktadır. Bütün çalışmalar için uzman kadroya 7/24 ulaşılması mümkün olmalıdır. Taşıma sürecinde gerçekleşecek hizmetlere bakıldığında; taşıma öncesi ücretsiz eksper hizmeti, sigorta hizmeti, sözleşme hizmeti, özel ambalajlama, depolama ve gümrükleme hizmeti şeklinde sıralamak mümkün olmaktadır.